Hoe ik als directeur (en als mens) een fusie en transformatietraject heb be/over-leefd.
Ben je leraar, beleidsmedewerker of directeur en bent onlosmakelijk bezig met schoolontwikkeling? Horen veranderingstrajecten bij je kernactiviteiten? Wil je weten hoe we in GAAF! draagvlak creëren bij het team en weerstand ombuigen naar bijstand? Wil je weten hoe wij binnen een fusietraject van omdenken een tweede natuur hebben gemaakt? Heb je interesse in een flexibele schoolorganisatie en wil je weten hoe we van een leerstofjaarklassensysteem naar unitonderwijs gingen? Dan krijg je tijdens deze lezing heel wat inspiratie. Verwacht je niet aan een monoloog van positiviteit, wel aan een nuchtere weergave van hoe onze school dit proces heeft ervaren.
Waarom veranderingstrajecten #k.u.t zijn…
Spreker(s)
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
*KO = kleuteronderwijs; LO = lager onderwijs; SO = secundair onderwijs; HO = hoger onderwijs; VO = volwassenenonderwijs; BULO / BUSO = buitengewoon onderwijs